Što ako mi se nešto dogodi sa zubima, a vi ste u drugoj zemlji?

Jedna od najčešćih briga i nedoumica naših pacijenata je što učiniti ako se nešto dogodi sa zubima, a nisu nam blizu. Odlazak kod zubara je velika odluka, a još je veća ako preuzimate rizik odlaska u drugu zemlju. 

Od prvog dana s Vama imamo vrlo otvoren i transparentan odnos: mi Vam ne dajemo obećanja koja ne možemo ispuniti niti Vam nudimo nešto što bi bilo štetno za Vaše zdravlje. To su principi našeg poslovanja kojih se strogo držimo i koji nam nalaže da svakom našem pacijentu ako dođe do problema s dentalnim radom stojimo na raspolaganju dok se smetnje ne riješe. Iako reklamacije radova kod nisu česta pojava, kada se pojavi shvaćamo ju vrlo ozbiljno. Naši radovi su pokriveni garancijom: na implantate doživotna garancija, na krunice i proteze 5 godina. 

Bitno je da nam se javite čim primijetite prve probleme s radom i odmah ćemo krenuti s pronalaženjem rješenja za Vašu situaciju. Ne brinite, nećemo Vam okrenuti leđa, već ćemo napraviti sve što je u našoj moći da se situacija riješi. Rješenja su razna, a naravno ovise o situaciji. Bitno je reći da je u takvim situacijama Vaš doktor jako dobro upoznat sa svim detaljima, i upravo on će dati savjet kako postupiti dalje, a mi ćemo se naravno na obostrano zadovoljstvo sve dogovoriti. Bez brige, kod nas ste u sigurnim rukama i uvijek ćemo pronaći rješenje čak i kad smo udaljeni. Jeste li znali da nam je preko 37.000 ljudi iz svih krajeva svijeta poklonilo povjerenje? Na pravom ste mjestu. Svakako potražite i iskustva naših pacijenata na webu, a ukoliko imate pitanja slobodno nam se javite telefonski na broj 00385 1 5566 431, ili putem WhatsAppa na broj 00385 99 5830 814.

Stella Vrbanjac, Odjel podrške pacijentima

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Ne odgađajte.
Javite se odmah!

Moglo bi Vas zanimati i...