Što pacijent može očekivati od nas?

Kad je riječ o stomatološkim zahvatima, posebno u današnje vrijeme kad su ponude razne, sve je teže razumjeti zahvate, i što je potrebno kako bi se zubi sanirali kako treba. Mi to razumijemo. Zato već i prije dolaska našim budućim pacijentima želimo dati što više informacija jer već tu kreće naš put i gradimo povjerenje.

Kada prvi put telefonski kontaktiram pacijenta on je najčešće pun pitanja i upitnika iznad glave. Mnogi su na početku skeptični i najradije bi svoje zube sanirali telefonski. Puno puta čujem kako imaju loše iskustvo, bolno iskustvo, osjećali su se kao brojka na papiru, boje se, nemaju povjerenja… Povjerenje je sigurno u početku najbitnija stavka. Želite znati da ste na sigurnom. Da doktor ima iskustva. U Identaliji sve počinje slanjem upita i našim prvim razgovorom tijekom kojeg ću Vam objasniti sve što Vas zanima o zahvatima, cijenama, procedurama i slično. Tako da, bez brige, slobodno pripremite Vaša pitanja i prije nego nam se javite.

Nakon prvog razgovora i predstavljanja puno toga bude jasnije i odlazak na stomatološke zahvate se više ne čini tako nezamisliv. Do dolaska na prvi pregled kontaktiram vas dodatno kako bih Vam objasnila što Vas čeka i kako će izgledati put, pregled i smještaj ukoliko dolazite iz inozemstva. Razumijem da posebno našim pacijentima iz inozemstva nije lako nekome pokloniti svoje povjerenje na daljinu. Iz tog razloga se moji kolege i ja trudimo pružiti im podršku te uvijek biti na raspolaganju za sve, objašnjavamo tijek zahvata, moguće smetnje i upute nakon zahvata, zato bez brige i srama slobodno pitajte sve što vas zanima, mi smo uvijek tu za vas. Novi pacijent može dakle očekivati da će prije svega biti saslušan i da će dobiti sve informacije, a nakon pregleda ćemo zajedno dogovoriti detalje za dalje. Veselim se Vašem pozivu!

Erika Sampaio Ramljak

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Ne odgađajte.
Javite se odmah!

Moglo bi Vas zanimati i...