Boli me zub

Kako mi rješavamo zubobolju?
Brzo i bezbolno.

Nemojte računati na to da će smetnje proći ako popijete tabletu protiv bolova i da posjet stomatologu nije nužan, jer tako samo riskirate još veće komplikacije, ali i još jače bolove u (vrlo skoroj) budućnosti.

Zaboravite na smetnje i bolove jer ste na pravom mjestu. Izabrali ste vrhunski tim dentalnih stručnjaka koji će Vam svojim znanjem i pristupom izbrisati ružna sjećanja na neugodne posjete stomatologu.

Zašto je važno riješiti zubobolju na vrijeme?

Oralno i opće zdravlje su povezani.

Možda Vam kod zubobolje pomogne tableta protiv bolova i problem se na prvu čini riješenim. Osim što nije. Kada zanemarujete svoje oralno zdravlje, možete uzrokovati ne samo gubitak samog zuba, nego i druge zdravstvene tegobe, kao što su srčani i krvožilni problemi, bolesti pluća, sinusitis, uhobolja, ali i gljivične i druge infekcije. Mnoge su ozbiljne zdravstvene posljedice koje možete spriječiti pravovremenom brigom o zdravlju svojih zubi. Kontaktirajte nas za sve dodatne informacije.

Najčešći uzroci zubobolje su:

• Karijes
  • Upala korijena zuba
  • Upala prethodno već liječenog zuba
  • Upala zubnog mesa (parodontoza)

Upala korijena zuba

Razinu nepodnošljive boli kada karijes i bakterije stignu do središta zuba i prouzroče upalu živca već ste sigurno osjetili. Spas od boli potražite u stručnom liječenju korijena zuba: otvaranje pulsirajućeg zuba, temeljito čišćenje i dezinfekcija cijelog korijenskog kanala, njegovo punjenje te na kraju zatvaranje zuba plombom ili krunicom.

Uspješnost endodontskog liječenja zuba najviše ovisi o:

• vještini stomatologa
  • izradi kvalitetnih rentgenskih snimaka
  • kvaliteti materijala ispuna
  • pravilnom ispunu kanala na kraju liječenja

Daljnjim odgađanjem liječenja upale ugrožavate očuvanje zuba. Kontaktirajte nas još danas za spas zuba.

Upala zubnog mesa

Brine Vas otečenost, upaljenost, a možda i krvarenje u području zubnog mesa? S ovim smetnjama niste sami, jer se s njima susreće gotovo 80% svjetske populacije. Riješite svoj neugodan problem sa zubnim mesom u Identaliji i oslobodite se srama i skrivanja.

Ovisno o dijagnozi upale, preporučit ćemo Vam površinsko ili dubinsko čišćenje zubnih korijena (kiretaža) i tako Vas osloboditi bakterijskih naslaga koje mogu uzrokovati neugodan zadah.

Ne odgađajte. Javite se odmah!