Kako izgleda jedan radni dan dentalnog savjetnika u Identaliji?

Dentalni savjetnik, jeste li ikada čuli za ovaj izraz? Da, to sam ja i moji kolege. I kako sama riječ kaže ovdje smo kako bismo Vas savjetovali, ali i puno više od toga. Pratimo Vas od prvog do zadnjeg dana, svaki Vaš termin, svaki Vaš trenutak u procesu zahvata, apsolutno svaki dio Vaše terapije pod našim je budnim okom.

Čime se bavi dentalni savjetnik?

Dužnost DS-a jest biti u potpunosti upoznat s planom terapije i pripadajućim troškovima pacijenta koji dođe u ordinaciju na zahvat, kontrolu ili prvi pregled. DS se bavi upravljanjem terminima i organizacijom suradnje ordinacije s dentalnim laboratorijima, podrškom pacijentima te našom turističkom agencijom koja se bavi organizacijom smještaja i prijevoza pacijenata. Važna uloga savjetnika jest ažurno bilježenje u digitalni karton odrađenih stomatoloških zahvata, evidentiranje svih izmjena u planu terapije, briga o naplati usluga, prevođenje svih potrebnih informacija za vrijeme boravka u klinici. Dakle, sve pratimo i bilježimo, a isto tako i Vi dobivate sve važne informacije napismeno kako bi Vam bilo što lakše razumjeti sve što Vas očekuje tijekom zahvata ili sve što ste do sada prošli. Mi razumijemo da su dentalni zahvati nešto s čime se ne susrećete svaki dan, i zaista postoje mnoga pitanja i nedoumice koje svaki dan zajedno s Vama rješavamo u hodu. 

Jedan od ključnih zadataka dentalnog savjetnika jest tumačenje plana terapije na pregledu, sastavljanje financijskog pregleda i tempistike plana terapije u posebnom CRM programu te dogovor s pacijentom koje zahvate namjerava raditi te njihovu organizaciju. 

Tu sam za sva pitanja koja Vas zanimaju

Osim što ima organizacijsku ulogu, savjetnik je važna spona između pacijenta i stomatologa na način da razjasni stručne termine i bilo kakve nedoumice u vezi zahvata. Naši savjetnici vrlo dobro poznaju teorijski i laički stomatološke zahvate te tempistiku koju na razumljiv način znaju prenijeti pacijentu. DS priprema pacijenta na zahvat i daje mu maksimalnu podršku prateći cijeli njegov boravak u ordinaciji, od prvog pregleda do zadnje kontrole, a kasnije i na redovnim godišnjim kontrolama. Naravno, sve dosad navedeno podrazumijeva komunikaciju na materinjem jeziku pacijenta. Naši savjetnici kvalificirani su govornici nekoliko svjetskih stranih jezika. 

Često nam pacijenti kažu da im je lijepo i nakon nekoliko godina susresti poznato lice kad dođu na redovnu kontrolu. Dakle, bez brige, u Identaliji mislimo na sve te nastojimo da Vaš boravak i iskustvo u poliklinici prođu u najboljem mogućem redu i ostane Vam u ugodnom sjećanju. 

Ivana Sučević, Odjel dentalnih savjetnika 

Facebook
Twitter
LinkedIn

Ne odgađajte.
Javite se odmah!

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Moglo bi Vas zanimati i...