Što ako mi se nešto dogodi sa zubima, a vi ste u drugoj zemlji?

Jedna od najčešćih briga i nedoumica naših pacijenata je što učiniti ako se nešto dogodi sa zubima, a nisu nam blizu. Odlazak kod zubara je velika odluka, a još je veća ako preuzimate rizik odlaska u drugu zemlju. 

Od prvog dana s Vama imamo vrlo otvoren i transparentan odnos: mi Vam ne dajemo obećanja koja ne možemo ispuniti niti Vam nudimo nešto što bi bilo štetno za Vaše zdravlje. To su principi našeg poslovanja kojih se strogo držimo i koji nam nalaže da svakom našem pacijentu ako dođe do problema s dentalnim radom stojimo na raspolaganju dok se smetnje ne riješe. Iako reklamacije radova kod nisu česta pojava, kada se pojavi shvaćamo ju vrlo ozbiljno. Naši radovi su pokriveni garancijom: na implantate doživotna garancija, na krunice i proteze 5 godina. 

Bitno je da nam se javite čim primijetite prve probleme s radom i odmah ćemo krenuti s pronalaženjem rješenja za Vašu situaciju. Ne brinite, nećemo Vam okrenuti leđa, već ćemo napraviti sve što je u našoj moći da se situacija riješi. Rješenja su razna, a naravno ovise o situaciji. Bitno je reći da je u takvim situacijama Vaš doktor jako dobro upoznat sa svim detaljima, i upravo on će dati savjet kako postupiti dalje, a mi ćemo se naravno na obostrano zadovoljstvo sve dogovoriti. Bez brige, kod nas ste u sigurnim rukama i uvijek ćemo pronaći rješenje čak i kad smo udaljeni. Jeste li znali da nam je preko 37.000 ljudi iz svih krajeva svijeta poklonilo povjerenje? Na pravom ste mjestu. Svakako potražite i iskustva naših pacijenata na webu, a ukoliko imate pitanja slobodno nam se javite telefonski na broj 00385 1 5566 431, ili putem WhatsAppa na broj 00385 99 5830 814.

Stella Vrbanjac, Odjel podrške pacijentima

Facebook
Twitter
LinkedIn

Ne odgađajte.
Javite se odmah!

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Moglo bi Vas zanimati i...