Što pacijent može očekivati od nas?

Kad je riječ o stomatološkim zahvatima, posebno u današnje vrijeme kad su ponude razne, sve je teže razumjeti zahvate, i što je potrebno kako bi se zubi sanirali kako treba. Mi to razumijemo. Zato već i prije dolaska našim budućim pacijentima želimo dati što više informacija jer već tu kreće naš put i gradimo povjerenje.

Kada prvi put telefonski kontaktiram pacijenta on je najčešće pun pitanja i upitnika iznad glave. Mnogi su na početku skeptični i najradije bi svoje zube sanirali telefonski. Puno puta čujem kako imaju loše iskustvo, bolno iskustvo, osjećali su se kao brojka na papiru, boje se, nemaju povjerenja… Povjerenje je sigurno u početku najbitnija stavka. Želite znati da ste na sigurnom. Da doktor ima iskustva. U Identaliji sve počinje slanjem upita i našim prvim razgovorom tijekom kojeg ću Vam objasniti sve što Vas zanima o zahvatima, cijenama, procedurama i slično. Tako da, bez brige, slobodno pripremite Vaša pitanja i prije nego nam se javite.

Nakon prvog razgovora i predstavljanja puno toga bude jasnije i odlazak na stomatološke zahvate se više ne čini tako nezamisliv. Do dolaska na prvi pregled kontaktiram vas dodatno kako bih Vam objasnila što Vas čeka i kako će izgledati put, pregled i smještaj ako dolazite iz inozemstva. Razumijem da posebno našim pacijentima iz inozemstva nije lako nekome pokloniti svoje povjerenje na daljinu. Iz tog razloga se moji kolege i ja trudimo pružiti im podršku te uvijek biti na raspolaganju za sve, objašnjavamo tijek zahvata, moguće smetnje i upute nakon zahvata, zato bez brige i srama slobodno pitajte sve što vas zanima, mi smo uvijek tu za vas. Novi pacijent može dakle očekivati da će prije svega biti saslušan i da će dobiti sve informacije, a nakon pregleda ćemo zajedno dogovoriti detalje za dalje. Veselim se Vašem pozivu!

Erika Sampaio Ramljak

Facebook
Twitter
LinkedIn

Ne odgađajte.
Javite se odmah!

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Moglo bi Vas zanimati i...