Svi naši pacijenti složni su u jednome – žao im je što se ranije nisu odvažili na zahvate, i što ranije nisu otkrili Polikliniku Identalia.
Pitali smo naše pacijente kako bi nas opisali, i evo kakvo su njihovi dojmovi.
- Ljubaznost – oduševljava ih naš pristup i posvećenost pacijentima. Ljubazno zaista ne košta puno, a puno znači i pomaže pri izgradnji odnosa i povjerenja.
- Čistoća i uredan prostor – iako se čini banalno, čistoća je uvijek važna, posebno ako se radi o zahvatu koji uključuje Vaše zdravlje. Naši prostori su uvijek besprijekorno čisti.
- Mlado i nasmijano osoblje – posebno nas veseli kad nam pacijenti kažu da smo uvijek nasmijani i dobre volje. Zaista nam je važno održati pozitivnu atmosferu jer dobro znamo kako je to nelagodno kad morate zubaru.
- Organizacija – ovo je može se reći i naše drugo ime. Teško je to uopće sročiti u par riječi, ali zaista ništa ne prepuštamo slučaju i sve je organizirano i osmišljeno do najsitnijeg detalja. Od prevoditelja koji su Vam uvijek na raspolaganju, do laboratorija u koji i sam pacijent odlazi kad radimo zube. Ne zaboravimo i naš Odjel podrške koji je uvijek dostupan telefonski za naše pacijente za sva pitanja. Gotovo da i ne postoji ni jedan na pacijent koji nije naveo da se ovakva organizacija viđa zaista rijetko.
- Individualni pristup – iako je ovo fraza koju gotovo svaka ordinacija koristi i zvuči pomalo već i dosadno i ustaljeno, u Identaliji je individualni pristup jako važan. Želimo s pacijentima razviti odnos pun povjerenja u kojem će Identaliju prepoznati kao svog partnera koji im mijenja život na bolje, ali s cijelom alom vojskom ljudi. Od doktora, asistenata, naših savjetnika, podrške…
- Niste samo broj – svaki pacijent je važan i s nama piše našu malu povijest. Bitno nam je što pacijenti misle, kakve želje imaju, a na kraju i pokušavamo uskladiti njihove želje i naše znanje.
- U korak s tehnologijom – za pacijente je važno da im se osigura minimalna mogućnost pogreške, a danas nam najmodernija omogućuje upravo to – precizan rad i mala mogućnost pogreške. Pacijenti tako često kažu da neke tehnologije nikad nisu ni vidjeli dok nisu došlu u Identaliju i to im daje dodatan osjećaj sigurnosti.
- Govorimo Vaš jezik – može se reći da je Identalia izmislila zanimanje dentalnog savjetnika – prevoditelja. U našem timu govorimo čak 7 stranih jezika. Pacijenti su ugodno iznenađeni i ovo je još jedan od razloga koji im daje dodatno povjerenje u nas.
Na kraju preostaje samo da se i sami uvjerite u sve napisano i napravite barem prvi korak, a to je prvi pregled. Vjerujte mi, nakon njega sve ide puno lakše. Svakako pročitajte i stvarne priče naših pacijenata ako Vam je potreban dodatni poticaj.
Antonia Lauš, Odjel dentalnih savjetnika