Zašto ugradnju implantata i ostale kirurške zahvate mora raditi oralni kirurg

Nerijetko pacijenti nisu ni čuli za oralnog kirurga i oralnu kirurgiju ili imamu tek neko sjećanje da im je nekad davno zub vadio netko tko nije njihov stomatolog. Zapravo realno gledajući, to i nije ništa neobično jer je većina nas odrasla uz stomatologa koji nas je vodio od malih nogu ne znajući da postoje i druge grane dentalne medicine.

Oralna kirurgija je grana dentalne medicine koja se bavi kirurškim zahvatima na zubima, a specijalist te grane je oralni kirurg.

Zašto je važno da ugradnju implantata i ostale kirurške zahvate radi oralni kirurg, a ne klasični stomatolog?

Važnost oralnog kirurga je u njegovog znanju svih anatomskih područja polja na kojima radi (živci, krvne žile i sl.), te iskustvu koje ima (veliki broj operacija). Za razliku od polivalentnih stomatologa on ima znanje i iskustvo procijeniti i stanje mekih tkiva ( desni i sluznica ) te stanje kosti te sukladno svakom pacijentu individualno odlučiti i operirati.

Koje sve točno zahvate radi oralni kirurg?

Oralni kirurg radi postavljanje dentalnih implantata, uklanjanje cista u ustima, resekciju korijena zuba (apikotomija), operativno vađenje zuba koji su duboko u kosti poput umnjaka ili zaostalih korijenova, rješavanje hitnih upalnih stanja… Možda zvuči teško i bolno, no ne brinite, moram napomenuti da se svi ovi zahvati izvode pod lokalnom anestezijom.

Što je s mogućim komplikacijama za vrijeme zahvata?

Kako je operativni zahvat specifičan zbog mogućih komplikacija tijekom i nakon samog zahvata pretpostavlja se da će znanje oralnog kirurga o svim eventualnim komplikacijama upravo spriječiti da se iste i dogode. Ovdje je važno imati iskusnog oralnog kirurga. Polilinika Identalia tome pridaje veliku važnost i ne brinite, kod nas ste zaista u iskusnim rukama.

Svakom pacijentu savjetujem, pa tako i Vama da se dobro raspitate gdje radite zahvate i tko iste provodi. Nemojte zaboraviti da je ipak Vaše zdravlje u pitanju, a kad birate za zdravlje, birajte provjereno i sigurno. Odlična je vijest da imate tu privilegiju, odabrati najbolje za sebe. Ja kao doktor dentalne medicine ću Vam vrlo rado preporučiti što je za Vas najbolje, a i kako se ti kod nas provodi.

Nikola Džakula, dr. med. dent.