Zašto Vas zovem nakon što ste nam poslali upit?

Što možete očekivati nakon poslanog upita?

Kada zaprimim Vaš upit kojim iskazujete interes o našoj klinici ili nekoj određenoj usluzi, nastojim Vas još isti dan telefonski povratno kontaktirati kako bih Vam dala sve potrebne informacije, ali i prije svega da Vam objasnim ono što Vas najviše zanima. Stoga, nema razloga za sram ili brigu, vrlo rado ću Vas savjetovati što je najbolje i kako. Svatko od nas se nađe u situacijama kad ne znamo ni kako krenuti, a gdje je sve ostalo. Zato sam ovdje ja. Razumijem da je kad je riječ o zubima prije svega stvar osobna, i osjetljiva jer je u pitanju Vaše zdravlje. Baš zato trebate misliti na sebe i odvažiti se i saznati što je sve potrebno kako bi vratili osmijeh na lice.

Cilj našeg prvog telefonskog razgovora je međusobno upoznavanje i stvaranje povjerenja.

Vi saznajete detaljnije informacije o našoj klinici, zahvatima, cijenama, organizaciji i ostalim prednostima za naše pacijente, dok ja dobivam bolji uvid u Vašu dentalnu situaciju, smetnje, očekivanja, motivaciju i opće zdravstveno stanje.
Bitno mi je što bolje upoznati budućeg pacijenta kako bih mu mogli ponuditi odgovarajuće daljnje korake i opcije liječenja. Na taj način već se pripremamo za Vaš mogući dolazak na prvi pregled jer Vas želimo upoznati i prije dolaska.

U korisničkoj službi za pacijente radim već 7 godina i educirana sam Vam na temelju Vaših opisanih tegoba ili ortopana predložiti moguće opcije liječenja i opisati Vam njihov tijek. Jako rado pričam s ljudima i moje iskustvo me čini odličnim sugovornikom za sve ljude kojima je potrebno pružiti podršku kod odlučivanja oko posjete zubaru. Stojim Vam telefonski na raspolaganju za sva Vaša pitanja, dodatne informacije, razmjenu iskustava, objašnjavanje stručnih dentalnih pojmova, informiranje o trajanju pojedinih terapija te organizaciji dolaska na prvi pregled. Dovoljan je jedan telefonski razgovor kako biste upoznali našu kliniku i saznali sve što Vas zanima. Samo Vas jedan poziv dijeli od osmijeha koji oduvijek priželjkujete. Veselim se Vašem pozivu.

Ariela Quarantotto Ilikić, odjel podrške pacijentima

Facebook
Twitter
LinkedIn

Ne odgađajte.
Javite se odmah!

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Moglo bi Vas zanimati i...